Returer, återbetalning & frakt
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.
Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss genom att använda vårt kontaktformulär.
Utbyten (om tillämpligt)
Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma objekt, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär.
Frakt och leveranstid
Vi kommer att instruera dig via e-post i var du ska skicka ditt objekt för retur.
Du ansvarar för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning.
Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.
Alla våra produkter skickas inom från vårt utländska lager i Kina med 5-12 dagars spårbar frakt.
Beställningar mottagna på fredagar efter kl. 15.00, lördagar och söndagar kommer att behandlas påföljande måndag.
Skickas ordern från vårt utländska varuhus kan du även komma att behöva betala en avgift vid import.
Om du levererar en vara över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade artikel.